МО вчителів трудового навчання





Ющук Ірина Василівна - керівник МО 
Кобилко Галина Григорівна 
Гурський Микола Костянтинович
Гандурський Сергій Антонович
Сопрун А.О.



Головною метою трудового навчання є формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до самостійного життя і активної перетворювальної діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства для реалізації творчого потенціалу учнів.
Зміст предмета має чітко виражену прикладну спрямованість і реалізується переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації занять.

У 2014-2015 н.р. МО працювало за темою: 
«Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами інтерактивних технологій. Формування життєвих компетентностей учнів на уроках трудового навчання» відповідно до проблеми закладу «Нові освітні технології як чинник формування в учнів позитивної мотивації до навчальної діяльності і як дієвий фактор підвищення результативності навчально-виховного процесу. Формування громадської відповідальності, духовності, культури здатності до успішної соціалізації в суспільстві».
Методичне об’єднання працювало згідно з планом роботи, затвердженим на першому засіданні МО у серпні 2014 року. Члени МО беруть активну участь у засіданнях міського методичного об’єднання, відвідують різноманітні заходи вчителів міста відповідно до плану роботи ММК. 
Педагоги, працюючи над даною проблемою, ставили перед собою такі завдання :

1) набуття учнями досвіду провадження технологічної діяльності, партнерської взаємодії і ціннісних ставлень до трудових традицій;
2) формування технологічних умінь і навичок учнів; 
3) ознайомлення учнів із виробничим середовищем, традиційними, сучасними і перспективними технологіями обробки матеріалів, декоративно-ужитковим мистецтвом;
4) формування здатності розвивати надбання рідної культури з використанням засобів декоративно-ужиткового мистецтва;
5) реалізація здібностей та інтересів учнів у сфері проектно-технологічної діяльності та технічної творчості;
6) прилучення учнів до надбань української культури через практичне вивчення традиційних ремесел та різних видів декоративно-ужиткового мистецтва;
7) створення умов для самореалізації та професійного самовизначення кожного учня;
8) упровадження в навчальний процес інноваційних методик і технологій;
9) вивчення, накопичення, впровадження у практику передового педагогічного досвіду, нових освітніх технологій та систем; 
10)удосконалення змісту, форм і методів навчання;
11)робота з обдарованими дітьми відповідно до розробленої програми закладу;
12)удосконалення матеріально-технічної бази майстерень, поповнення їх навчально-методичними посібниками, методичними розробками;
13)підтримувати в належному стані інструменти та обладнання майстерень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий