МО вчителів природничого циклу



Сапон Світлана Григорівна - керівник МО
Сомова Тетяна Василівна
Гребінь Марія Петртівна
Куба Зінаїда Олександрівна 
Тихонюк Людмила Миколаївна




Екологічний стан стежки “Вишенька”
Тренінг для учнів 5-6 класів
Урок: "Роль бактерій у природі та значення в життілюдини"
Презентація "Бактерії"


На формування якісно нового педагога налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об’єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога, бо саме під час засідань МО, навичок самоаналізу своєї діяльності, що сприяє активізації й прискоренню процесу удосконалення педагогічної майстерності вчителя, відбувається педагогічне зростання вчителя.

У 2014-2015 навчальному році вчителі природничого циклу працювали над проблемою: « Використання інноваційних технологій навчання на уроках природничого циклу – як один із шляхів активізації учнівської діяльності, підвищення результативності навчально виховного процесу»

Працюючи за даною темою, члени МО ставили перед собою слідуючі завдання:

· використання інноваційних форм, методів, прийомів навчання в педагогічній діяльності;

· вдосконалення роботи з учнями шляхом використання інноваційних технологій;

· розвиток пізнавальних здібностей учнів;

· робота з обдарованими дітьми;

· формування в учнів навичок самоосвіти, творчості і пошуку;

· здійснення індивідуального підходу і диференціацію навчання.

Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в учнів.

Були організовані і проведенні майстер-класи міського рівня по освоєнню та використанню інноваційних технологій: « Освоєння та використання технології особистісно орієнтованого навчання» ( 10.12. 2014.)

« Освоєння та використання технології особистісно діяльнісного навчання» (29.04.2015)

Учителі працювали над пошуком нових ефективних форм проведення групової та індивідуальної роботи. . На засіданнях ШМО були заслухані всі теми вчителів по самоосвіті: « Екологічна освіта та виховання учнів як пріоритетний напрямок у викладанні біології» (Сапон С.Г.)

«Формування самоосвітньої компетентності учнів впровадженням новітніх технологій на уроках біології» ( Поліщук М.П)

«Індивідуально-диференційований підхід у навчанні географії через використання ІКТ» (Сомова Т.В.)

«Нестандартні уроки природничих дисциплін» ( Куба З.С.)

«Розвиток індивідуальних здібностей учнів шляхом диференціації навчально-виховного процесу» (Тихонюк Л.М.)

«Розвиток інтересу до хімії на уроках та позакласних захода»(Баженова Т.П.)

Проведені засідання МО природничих наук на теми: «Раціональне застосування сучасних методів навчання на уроках природничого циклу та в позаурочний час»;

«Роль інноваційних технологій у активізації учнівської діяльності, підвищення результативності навчально- виховного процесу »;

«Екологічна освіта та виховання учнів як пріоритетний напрямок у викладанні предметів природничого циклу».

Були проведенні відкриті уроки для вчителів курсів підвищення кваліфікації обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників 14.10.2014

Урок біології, 7 клас, вчитель Поліщук М.П. «Листок – бічний орган пагона. Різноманітність листків. Зовнішня будова листка. Лабораторна робота № 7 «Будова і різноманітність листків».

Урок хімії, 11 клас, вчитель Тихонюк Л.М. « Нітрогенні сполуки, їх значення та застосування ».

Урок природознавства, 5 клас, Сомова Т.В. « Суміші. Розділення сумішей ».

Відкритий урок для вчителів міста провела 13.03.2015 Тихонюк Л.М. « Поширеність та колообіг Оксигену в природі. Застосування кисню, його біологічна роль».

Протягом 2014-2015 навчального року атестацію пройшли педагогічні працівники: вчитель хімії Тихонюк Л.М., вчитель хімії Баженова Т.П., За результатами атестації Тихонюк Л.М, було встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» . Баженовій Т.П за результатами атестації було підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» .

Вчителі школи приймають участь у проектній діяльності «Проектні технології - в дії»: «Екологічний проект. Шляхи вирішення проблеми утилізації відпрацьованих хімічних джерел струму до 7 ампхгод в мікрорайоні загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради» (Виконавець проекту: Жук Світлана учениця 10-Б класу закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 10 Вінницької міської ради». Керівник проекту: вчитель біології і екології Сапон Світлана Григорівна)

«Екологічний проект. Шляхи забезпечення енергоефективності та популяризації енергозберігаючих технологій у навчальному закладі» (Виконавець проекту: Веретинський Олександр учень 11-А класу закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 10 Вінницької міської ради». Керівник проекту: вчитель біології і екології Сапон Світлана Григорівна)

« Острів Барбадос» ( Виконавець проекту: Коломійчук Олександра учениця 7-А класу закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 10 Вінницької міської ради». Керівник проекту: вчитель біології і географії Куба Зіна Олександрівна)

« Африка » ( Виконавець проекту: Луценко Руслан учень 7-А класу закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 10 Вінницької міської ради». Керівник проекту: вчитель біології і географії Куба Зіна Олександрівна)

« Дослідження Тихого океану» ( Виконавець проекту: Шелест Вікторія учениця 7-А класу закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 10 Вінницької міської ради». Керівник проекту: вчитель біології і географії Куба Зіна Олександрівна)

Проект « Шляхи забезпечення енергоефективності та популяризації енергозберігаючих технологій у навчальному закладі » ( виконавець Сапон С.Г. ) , проект « Наш вибір –здоров’я» ( виконавці Куба З.О., Шарій І.А., Яковлева О.Ю. ) приймали участь у конкурсі проектів на отримання гранду для реалізації практичної частини проектів.

У системі роботи школи – проведення олімпіад, що сприяють виявленню обдарованих дітей. Переможці шкільних етапів олімпіад беруть участь у міських олімпіадах.

Переможців ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з природничих дисциплін у 2014-2015 н.р.:
Веретинський Олександр 11 А клас, екологія II місце ,вчитель Сапон С.Г.
Сотула Дмитро 8 В клас, географія III місце, вчитель Сомова Т.В.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий